Hoved menu
Strandby den 05-
Dagsorden til generalforsamling, 2. pinsedag, mandag den 20. maj 2024.
Mødet afholdes hos Niels Ove Winther, Rapsmarken 14, kl.10.00.
1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens beretning ved formanden.
3. Aflæggelse af regnskab ved kassereren.
4. Vedtagelse af budget.
5. Forslag fra grundejere.
Alle indkomne forslag kan ses på hjemmesiden:
www.Rugholmvejlaug.dk
6. Valg til bestyrelsen.
På valg:
Formand: Jan Højmark.
Kasserer: Dorte Enevold Nielsen
7. Valg af suppleanter:
1. suppleant: Anne Marie Hjort.
2. suppleant: Palle Sørensen.
8. Valg af revisor: Hanne Lundholm.
9. Eventuelt.
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest 3 uger før generalforsamlingen.
Vi håber, at mange grundejere vil møde op til generalforsamlingen den 20.maj 2024..
Tag gerne en stol med.
På bestyrelsens vegne
Jan Højmark
Formand
____________________________________________________________________
Indkomne forslag:
Forslag: "drænrør bliver tjekket med kamera for rødder og sammenfald.
Ved evt fejl udbedres de/opgraderes i diameter for at kunne klare de stigende mængder regn.
Mvh Torben
Rapsmarken 7
=========================================================================
Frederikshavn 20-
Kære medlemmer af Rugholm Vejlaug.
Der afholdes ordinær generalforsamling i Vejlauget 2. pinsedag d. 29 maj 2023 kl 10.00. Mødet afholdes hos Bo Kier-
Information:
Vedrørende vejbidrag.
Vejbidrag er igen i år sat til 300,00 kr. Beløbet bedes indbetalt og være os i hænde inden
generalforsamlingen, ellers mister man sin stemmeret. Beløbet bedes indbetalt til konto 9009 1305806680 i Spar Nord bank.
Nedenstående 3 adresser skal IKKE indbetale i år, idet de i år 2022 har betalt 2 gange.
Klitmarken 8
Klitmarken 13
Rapsmarken 12
Yderligere til vejbidraget er hermed en bøn til alle jer når I indbetaler. Vil I ikke nok skrive jeres adresse på som indbetaler, i stedet for jeres navne eller andet. Dette for at lette kassererens arbejde. På forhånd tak.
Vejlaugets medlemmer anmodes om, at der sker oprydning langs vores veje, f.eks. væltede træer og grene fra vinterens storme. Lad os holde vores dejlige område ryddeligt for os selv og vores gæster.
Vi har fået 1 læs grus leveret. Ligger på hjørnet af Sennepsmarken og længere henne ad Sennepsmarken. (til oplysning, så har vognmanden misforstået hvor det skulle placeres). Man er velkommen til at hente det og hjælpe til med at dække hullerne i vejene.
Til medlemmer som har udlejning. Husk at sikre jer tilstrækkelig affaldskapacitet.
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest 3 uger før generalforsamlingen. Sidder I med en god ide, forslag til forbedringer er I meget velkomne til at kontakte medlemmer af bestyrelsen. Se ligeledes vores hjemmeside rugholmvejlaug.dk hvor mailadresser, nyheder, vedtægter m.m. fremgår.
Vi håber, at mange grundejere vil møde op til Generalforsamlingen. Tag gerne en stol med.
På bestyrelsens vegne
Dorte Enevold Nielsen
kasserer.
-
Dagsorden til generalforsamling, 2. pinsedag, mandag den 29. maj 2023.
Mødet afholdes hos Bo Kier-
1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens beretning ved formanden.
3. Aflæggelse af regnskab ved kassereren.
4. Vedtagelse af budget.
5. Forslag fra grundejere.
Forslag, der er modtaget før udsendelsen af indkaldelsen, er vedlagt.
Alle indkomne forslag kan ses på hjemmesiden:
www.Rugholmvejlaug.dk
6. Valg til bestyrelsen.
På valg:
Næstformand: Anders Stoklund.
Bestyrelsesmedlem: Bo Kier-
Sekretær: Niels Ove Winther.
7. Valg af suppleanter:
1. suppleant: Anne Marie Hjort.
2. suppleant: Mogens Christensen.
8. Valg af revisor: Gitte Holm.
9. Eventuelt.
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest 3 uger før generalforsamlingen.
Vi håber, at mange grundejere vil møde op til generalforsamlingen den 29. maj 2023.
Tag gerne en stol med.
På bestyrelsens vegne
Jan Højmark
Formand
-